Snow 1

Asked by
Snow
By using this site, you agree to our Terms of Use. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.
Bonsoir !
Sur certaine de mes pages de mon forum, j'ai une erreur 500 qui s'affiche et je ne comprends pas pourquoi ?
Par exemple, lorsque je clic sur "Manage Points" pour attribuer/retirer des points à certains membres.
Voici le message d'erreur dans les logs :
[31-Mar-2023 16:40:04 UTC] PHP Fatal error: Declaration of IPS\staffappsystem\_Applicationrecord::getItemsWithPermission($where = [], $order = null, $limit = 10, $permissionKey = 'read', $includeHiddenItems = IPS\Content\Hideable::FILTER_AUTOMATIC, $queryFlags = 0, ?IPS\Member $member = null, $joinContainer = false, $joinComments = false, $joinReviews = false, $countOnly = false, $joins = null, $skipPermission = false, $joinTags = true, $joinAuthor = true, $joinLastCommenter = true, $showMovedLinks = false) must be compatible with IPS\Content\_Item::getItemsWithPermission($where = [], $order = null, $limit = 10, $permissionKey = 'read', $includeHiddenItems = IPS\Content\Hideable::FILTER_AUTOMATIC, $queryFlags = 0, ?IPS\Member $member = null, $joinContainer = false, $joinComments = false, $joinReviews = false, $countOnly = false, $joins = null, $skipPermission = false, $joinTags = true, $joinAuthor = true, $joinLastCommenter = true, $showMovedLinks = false, $location = null) in /home/web0224c4de5d79/public_html/intranet/applications/staffappsystem/sources/Applicationrecord/Applicationrecord.php on line 268
Merci à vous !